- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Fra hovedmenyen velg administrasjon
- Velg fanen Brukere
Ønsker du mer informasjon og veiledning, kan du lese videre under.

Legg til og fjern kortnummer
Styr ansattes tilgjengelighet og status i køer
Gjør det lettere å finne fram i Bedriftskatalogen med tags, stillingsbeskrivelser, og annen informasjon
All informasjon om bedriftens brukere med unntak av telefonnummer kan redigeres via administrasjonspanelet

Informasjonsfelter
Her kan du legge til navn, stillingstittel, avdeling, epostadresse, rolle og valgfrie verdier i felt 1 og felt 2. Vær oppmerksom på at nye avdelinger må opprettes under fanen annet og avdelinger.
Alle felter er søkbare i Bedriftskatalogen og gjør det enklere for ansatte å finne kolleger for å for eksempel sette over anrop via web-sentralbordet eller i mobilappen.
Skjulte brukere
Skjult bruker kan brukes til å skjule eller vise brukeren i Bedriftskatalogen. Skjulte brukere vil fremdeles ha mulighet til å logge på sentralbordet og bruke Phonero Bedriftsnett.
Roller og tilgangsnivå
Brukerens rolle bestemmer hva personen har tilgang til i sentralbordet, for eksempel tilgang til administrasjonsmodulen eller å logge kolleger av og på bedriftens køer. Les mer om rollestyring.
Microsoft-integrasjon
Alle detaljer på brukere kan synkroniseres mot Microsoft AD. Les mer om Microsoft-integrasjonene.
Tilgjengelighet
Her kan du overstyre brukerens tilgjengelighetsstatus. Les mer om tilgjengelighetsstatus.
Køer
Se alle køer brukeren er medlem av, logg brukeren av og på køer og sett prioriteringsnivå i kø (hvem det ringer på først, og sist)
Tags på brukere
Tags gjør det enklere å finne frem til riktig kollega i Bedriftskatalogen. Her kan du legge til så mange tags du vil pr. bruker. Disse verdiene blir søkbare i Bedriftskatalogen.
Sikkerhet
Her kan du nullstille brukerens passord og sende ut nytt passord via e-post eller SMS, aktivere tofaktorautentisering og tilbakestille autentiseringsapp slik at brukere kan konfigurere ny autentiseringsapp selv ved for eksempel bytte av mobiltelefon.
Phonero kan aktivere påtvungen tofaktorautentisering for alle ansatte. Ta kontakt med kundeservice hvis du vil aktivere dette for alle dine ansatte. Les mer om tofaktorautentisering