Med VIP-lister kan du filtrere og sørge for at samtaler fra bestemte telefonnummer alltid settes til en spesiell kø eller andre elementer i Visuell Admin.
Sørg for at viktige kunder eller kontakter får raskt svar
Stopp uønskede anrop fra spesifikke telefonnummer
Følg opp servicegraden med eget valg for VIP-lister i statistikkmodulen
Slik kommer du i gang
Du må først opprette en eller flere VIP-lister som inneholder et eller flere telefonnummer som skal styres.
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Fra hovedmenyen velg administrasjon
- Velg fanen telefonioppsett og deretter VIP-lister
Klikk legg til for å etablere en ny VIP-liste. Angi så navn og servicenivå. Servicenivå angir hvor lang tid det går før innkommende samtaler til bedriftens køer skifter farge fra grønn til rød, i listen over innkommende anrop til køer i sentralbordet.
- Du kan endre navnet på VIP-listen etter at den er opprettet
- VIP-lister støtter import av telefonnummer fra Excel
- Du kan også legge til et og et telefonnummer i listen
- Oversikt over telefonnummer i den aktuelle VIP-listen
Bruk VIP-lister
Når du har opprettet en eller flere VIP-lister kan ruting av samtaler legges opp i telefonoppsettet i Visuell Admin. Dra elementet VIP-liste fra elementer på høyre side av skjermen og plasser VIP-listen der du ønsker det i bedriftens IVR. Les mer informasjon om telefonioppsett og Visuell Admin