Se detaljert informasjon om hver agent som har gitt samtykke
Se klokkeslett og dato for alle utgående samtaler
Se hvilke telefonnummer ansatte har ringt til, og status på samtalene
Slik kommer du i gang
Du må først definere målingene og så plassere de på ønsket sted i en IVR
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Fra hovedmenyen velg statistikk
- Under fanen rapporter velg utgående samtalelogg
Informasjon om utgående samtalelogg
Samtaleloggen inneholder detaljert samtaledata, og er derfor kun tilgjengelig i tre måneder av hensyn til personsvern. Samtaleloggen inneholder bare informasjon om samtaler til ansatte som har gitt samtykke til å dele slik informasjon med bedriften.
Hver linje i samtaleloggen er en unik samtale, som viser tidspunkt, hvilken ansatt som har ringt ut, telefonnummeret den ansatte har ringt til, status (besvart/ubesvart) og verighet på samtalen. Det er også mulig å søke på oppringt telefonnummer for å sjekke om ansatte har ringt til et spesifikt telefonnummer.
Samtykke fra ansatte
Av hensyn til ansattes rettigheter til personvern på arbeidsplassen inneholder samtaleloggen kun informasjon om samtalene til ansatte som har gitt samtykke til å dele slik informasjon med bedriften.
Hver enkelt ansatt kan enkelt gi samtykke via innstillingene under Min Profil. Når samtykket gis får bedriften umiddelbart tilgang til samtalehistorikk i opp til tre måneder.
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Åpne profilen ved å trykke på navnet øverst til høyre
- Gå til fanen innstillinger
- Scroll ned til «del detaljer om mine utgående samtaler med bedriften»
- Gi aksept ved å skru på knappen
Eksport til Excel
Trykk på eksportikonet for å eksportere rapporten til Excel. Utgående samtalelogg kan ikke automatisk eksporteres via epost via fast utsendelse.
Les mer om fast rapportutsendelse