Se klokkeslett, kø, ventetid og samtaletid for hver enkelt innringer
Se hvem samtaler har blitt satt over til, både automatisk og manuelt
Se detaljert logg på samtaler som har vært innom flere ledd i bedriften
Her finner du samtaleloggen
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Fra hovedmenyen velg statistikk
- Under fanen rapporter velg samtalelogg
Informasjon om samtaleloggen
Samtaleloggen inneholder detaljert samtaledata, og er derfor kun tilgjengelig i tre måneder av hensyn til personvernet.
Hver linje i samtaleloggen er en unik samtale, som viser tidspunkt, innringer, aksessnummer (nummeret innringer har ringt til), kø, ventetid, samtaletid, hvem innringer har snakket med og status (for eksempel besvart, tidsavbrudd eller forlot kø)
Samtaler merket med har flere ledd, og kan for eksempel ha blitt satt over mellom flere ansatte eller køer. Disse leddene kaller vi delsamtaler. En samtale/delsamtale kan ha en rekke forskjellige statuser.
- Ingen status enda: Samtalen er ikke avsluttet, status blir oppdatert når samtalen er avsluttet.
- Besvart: Samtalen er besvart.
- Forlot kø: Innringer har lagt på før samtalen ble besvart.
- Satt over til <kønavn> eller <agentnavn>: Samtalen er besvart og deretter satt over.
- Tidsavbrudd: Det har ringt hos agenten i kolonne «snakket med», men agenten har ikke besvart samtalen. Ved forsøk på å sette over en samtale er standard tidsavbrudd 20 sekunder før samtalen går tilbake til agenten som satt over.
Når man ekspanderer en samtalelinje, viser den øverste linja en oppsummering av hele samtalen.
- Tidspunkt: Første tidspunkt. Da samtalen først ble registrert inn i telefonsystemet.
- Innringer: Opprinnelig innringers nummer.
- Aksessnummer: Nummeret som ble ringt av innringer.
- Kø: Første kø samtalen var innom.
- Ventetid: Ventetid før innringer fikk snakke med noen. Vanligvis lik ventetid i første delsamtale.
- Samtaletid: Total samtaletid for alle deler av samtalen.
- Snakket med: Navn på første agent som snakket med innringer.
- Status: Status på første del av samtalen.
Eksport til Excel
Trykk på eksportikonet for å eksportere rapporten til Excel. Samtaleloggen kan ikke automatisk eksporteres via epost via fast utsendelse.
Les mer om fast rapportutsendelse