Få bedre oversikt over hvorfor personer ringer til bedriften din
Bruk innsikten til å se hvordan trender varierer over tid
Finn ut hvilken kompetanse bedriften bør satse på
Slik kommer du i gang med tags
En administrator må først opprette tags, som så blir tilgjengelige for ansatte når de besvarer køsamtaler.
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Fra hovedmenyen velg Administrasjon
- Under fanen annet velg samtaletags
Beskrivelsen blir synlig for de ansatte når de tagger samtaler. Køer begrenser tilgangen til en spesifikk tag til enkelte køer, og statusen angir om en tag er aktiv eller deaktivert. Endringer blir synlige umiddelbart.
Bruk av tags
Når ansatte får inn en køsamtale, vil de se at knappen legg til tags blir tilgjengelig i samtalevinduet. Det er også mulig å tagge køsamtaler fra hver ansatt sin personlige samtalelogg ved å trykke på Min logg. Samtaletags kan kun legges til på samtaler som kommer inn via en kø, ikke på direktesamtaler til bedriftens ansatte eller på utgående samtaler.
Samtaletags-rapport
Her finner du samtaletags-rapporten
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Fra hovedmenyen velg statistikk
- Under fanen rapporter velg samtaletags
Velg periode (fra dato til dato) og klokkeslett. Klokkeslett gjelder for alle dager i valgt periode. Rapporten kan filtreres på en, flere eller alle køer og samtaletag. Du kan for eksempel se alle samtaletags for en gitt kø, eller en samtaletag for alle køer.
Rapporten kan grupperes på:
-
Dag
Viser to kolonner: dato og antall samtaler med valgt(e) samtaletags.
-
Ukedag
Viser to kolonner: ukedag og antall samtaler med valgt(e) samtaletags.
-
Kø
Viser to kolonner: kø, og antall samtaler med valgt(e) samtaletags. Her listes kun de køene man har valgt under nedtrekksmenyen for Køer.
-
Samtaletags
Viser to kolonner: samtaletag og antall samtaler med valgt(e) samtaletags. Her listes kun de samtaletaggene man har valgt under nedtrekksmenyen for Samtaletags.
-
Samtale
Viser to kolonner: Innringers nummer og tidspunkt for samtalen. Ved å filtrere på en gitt samtaletag kan man se hvilke innringere som har blitt tagget med akkurat den samtaletaggen innenfor valgt periode.
-
Samtaletags per dag
Første kolonne viser dato. Her listes alle datoer i valgt periode. I tillegg har man en kolonne per samtaletag man har valgt i nedtrekksmenyen for samtaletags. Dette viser hvor mange av hver samtaletag som er benyttet per dag.
Ønsker du å ha rapporten lett tilgjengelig? Legg til oversikt over samtaletags på dashboardet, så har du alltid oversikt lett tilgjengelig
Les mer om dashboard
Eksport til Excel og fast utsendelse
Trykk på eksportikonet for å eksportere rapporten til Excel.
Ønsker du å motta en fast utsendelse av rapporten du har laget? Trykk på epostsymbolet for fast utsendelse. Velg om rapporten skal sendes daglig, ukentlig eller månedlig. «Periode» angir hvor mye historikk som hver rapport skal inneholde. Legg til e-postmottagere, gjør eventuelt andre justeringer og trykk «lagre».
Les mer om fast rapportutsendelse