Med Bedriftsnett kan du enkelt viderekoble samtaler via tilgjengelighetsstatusen din i mobilappen
Velg om det skal ringe på mobilen din først
Sett samtaler videre til en kollega, en kø, et hovednummer eller personsvar
Kan synkroniseres mot kalenderen på mobilen din
Legg til viderekobling
Viderekoblinger legges til via tilgjengelighetsstatusen din i Phonero Bedriftsnett Mobilapp
- Fra hovedmenyen velg tilgjengelighet
- Trykk på innstillinger nederst på skjermen
- Trykk på for å legge til en viderekobling på ønsket status.
- Under ved oppringing trykker du på min telefon og velger telefonnummer
- Skriv inn telefonnummeret du vil viderekoble til.
- Gjør det samme under ved opptatt. Trykk så lagre, og gå tilbake
- Pass på at du bytter til riktig tilgjengelighetsstatus slik at viderekoblingen aktiveres.
Trykk på innstillinger, og rediger så den statusen du ønsker å aktivere.
Under ved oppringing og ved opptatt velger du telefonnummer. Skriv så inn nummeret du vil viderekoble samtalene dine til, og trykk lagre. Husk at du må aktivere statusen for at viderekoblingen skal være gjeldende.
Vær oppmerksom på at viderekoblingen kun gjelder for oppringninger som gjøres direkte mot ditt telefonnummer. Hvis du ønsker at kø-samtaler ikke skal ringe på din telefon må du huske å logge ut av køen(e).
> Skal du logge ut av kø i Phonero Bedriftsnett?
Automatisk utløp
Vær oppmerksom på at viderekoblingene automatisk oppheves når tilgjengelighetsstatusen utløper. Bruk tilgjengelighetstatusen ledig for en permanent viderekobling som gjelder frem til den manuelt deaktiveres.