Logg inn i Din Bedrift for å bestille både erstatnings SIM-kort (til hoved-, tvilling- eller dataSIM), og nye datakort eller tvillingkort til et eksisterende abonnement. I alle tilfeller kan du velge å aktivere et ubrukt kort om bedriften har det liggende.
Er det nytt abonnement du ønsker å bestille, kan du lese mer om det her.
Bestilling av nytt tvilling- eller dataSIM, eller erstatning av tvilling- eller dataSIM
- Søk opp brukernavn eller telefonnummer på abonnementet.
- Trykk Tjenester.
- Velg DataSIM eller TvillingSIM.
- Trykk Erstatt dersom du har behov for å bytte det registrerte kortet på eksisterende DataSIM
- Eller trykk for å bestille flere DataSIM
- Ønsker du at Phonero skal sende et nytt SIM-kort, kan du velge om dette skal sendes til bedriftens adresse, eller fylle ut for eksempel den ansattes hjemmeadresse.
- Har bedriften ubrukte SIM-kort liggende kan du velge å aktivere et av disse. Du må ha SIM-kortet tilgjengelig for å kunne fylle ut det 12-sifrede nummeret fra kortet.
- Kontroller at oppsummeringen er korrekt, og trykk Bekreft.
Erstatning av hovedSIM
- Søk opp brukernavn eller telefonnummer på abonnementet.
- Trykk SIM-kort.
- Finn SIM-kortet det gjelder, og trykk Erstatt…
- Ønsker du at Phonero skal sende et nytt SIM-kort, kan du velge om dette skal sendes til bedriftens adresse, eller fylle ut for eksempel den ansattes hjemmeadresse.
OBS av sikkerhetsmessige hensyn er erstatningskort for hovedSIM inaktivt når vi sender det. Følg stegene for å aktivere et ubrukt SIM- kort når du har mottatt kortet.
- Har bedriften ubrukte SIM-kort liggende kan du velge å aktivere et av disse. Du må ha SIM-kortet tilgjengelig for å kunne fylle ut det 12-sifrede nummeret fra kortet.
- Kontroller at oppsummeringen er korrekt, og trykk Bekreft.
Merk:
- Veiledende pris for erstatnings SIM-kort er 250,- ekskl. mva. Kostnaden faktureres på neste faktura.
- Du kan ha ett tvillingSIM og fire dataSIM pr. abonnement.