Vis bedriftens hovednummer ved utgående samtaler
Få full kontroll med varsling for besøksregistrering og køpålogging
Velg hvor du vil svare samtalene med One Number-innstillingene
Fremgangsmåte
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Klikk på navnet ditt øverst til høyre for å åpne din profil
- Gå til fanen telefoni
Mangler du tilgang til Phonero Bedriftsnett? Les mer om brukernavn, passord og pålogging her.
Tilgjengelige innstillinger
Ring/sette over
Ring ut med
Velg mellom click to call og softphone for utgående samtaler fra sentralbordet. Click to call genererer et anrop mot din mobiltelefon eller IP-apparat, som så svares før det ringer til mottakeren. Med softphone ringer du direkte fra sentralbordet med et headsett koblet til PC-en.
Sett over med (snarvei)
Velg standard metode for sett over når du klikker på telefonnummeret til kolleger i Bedriftskatalogen. Denne er som standard satt til sett over med retur, men du kan velge sett over uten retur eller assistert sett over. Du kan alltid åpne en kontakt og velge mellom de forskjellige metodene uavhengig av dette valget.
One number
Tilgjengelig for brukere med mobilnummer, fastnummer og tjenesten One Number. Styr svarsteder for inkommende samtaler til ditt mobil- og fastnummer, og velg visningsnummer ved utgående samtaler. Har du ikke One Number? Les mer om tjenesten her
Innstillinger
- SMS avsender lar deg definere avsendernummer eller navn for SMS-meldinger sendt fra sentralbordet.
- Click to call agent lar deg velge om mobiltelefonen eller IP-apparatet skal benyttes ved click to call.
- Hent køsamtaler til agent lar deg velge om mobiltelefonen eller IP-apparatet skal være standard mottaker når du henter køsamtaler manuelt i sentralbordet.
- Hent holdte samtaler til agent lar deg velge om mobiltelefonen eller IP-apparatet skal være standard mottaker når du henter samtaler på hold.
Varslinger for besøksregistrering
Du mottar som standard varsel om besøk til egen e-postadresse eller eget mobilnummer. Ved behov kan dette overstyres slik at andre i bedriften mottar i tillegg til eller på vegne av deg.
Varsel for inn- og utlogging av kø
Hvis du ønsker det så kan du motta varsel på SMS og/eller e-post hver gang en kollega logger deg av og på bedriftens køer. E-post-adressen kan endres under fanen for profilinnstillinger.