Jeg er ansatt, hvordan endrer jeg mitt abonnement?
Som standard kan du som ansatt sende forespørsel i Ditt Phonero om å endre mobilabonnementet. I appen får du oversikt over mulige abonnement og priser.
Her finner du steg- for steg veiledning
Jeg er kontaktperson, hvordan behandler jeg en forespørsel om endring?
Er du kontaktperson i bedriften kan ansatte sende deg en forespørsel om å endre abonnementet sitt, fra Ditt Phonero.
- Du mottar en SMS med forespørselen og lenke til Din Bedrift hvor du kan godkjenne eller avvise.
- Den ansatte informeres om ditt svar via SMS.
- Ved godkjenning vil abonnement endre seg umiddelbart.
Hvem mottar forespørsel om endring?
Som standard vil det være bedriftens registrerte kontaktpersoner som mottar forespørslene om endring av abonnement. Er det registrert flere kontaktpersoner kan den ansatte velge hvem forespørselen skal sendes til.
Det er mulig å endre hvem som skal motta forespørsler. Ta kontakt med oss om dere ønsker å endre dette.
Jeg er kontaktperson, hvordan endrer jeg mitt abonnement?
Er du registrert som kontaktperson kan du endre abonnementet direkte i Ditt Phonero uten at det sendes forespørsel til andre.
- Trykk på Abonnement i menylinjen
- Velg Endre Abonnement
- Velg det abonnementet du ønsker å endre til og bekreft med å trykke Bestill.
- Endringen skjer umiddelbart.
Er det mulig å fjerne denne funksjonen?
Noen bedrifter har egne rutiner for endring av abonnement og ønsker derfor ikke at ansatte skal kunne sende forespørsel via Ditt Phonero. Ønsker din bedrift å fjerne denne funksjonaliteten kan dere ta kontakt med Phonero kundesenter.
Hva med bedrifter som ikke krever godkjenning for å endre abonnement?
Noen av våre kunder tillater at de ansatte kan endre abonnement uten godkjenning fra bedriften. Ønsker du å aktivere dette for dine ansatte kan du ta kontakt med Phonero kundesenter som setter dette opp. Da kan hver enkelt ansatt endre abonnementet uten at forespørselen må godkjennes av kontaktperson.
Kan man endre abonnementene uten ditt Phonero?
Kontaktperson for bedriften kan fortsatt endre og administrere alle bedriftens abonnement i Din Bedrift
Kom i gang med Din Bedrift
Slik endrer du abonnement i Din Bedrift