Dersom du er ny Phonerokunde har du kanskje også akkurat mottatt din første faktura. I den forbindelse er noen punkter du bør være oppmerksom på.

Hvorfor har jeg blitt forskuddsfakturert?
Beløpet på din første faktura er ofte høyere enn hva det vil være på dine neste fakturaer, da denne vil inneholde faste avgifter fra du ble kunde og frem til fakturadato. I tillegg vil du bli fakturert for faste avgifter for neste fakturaperiode.
Hvorfor er merverdiavgift (mva) lagt til?
Phonero er en bedriftsoperatør og våre priser er med dette oppgitt ekskl. mva. De fleste av tjenestene vi leverer er MVA-pliktige.
Hvorfor er jeg fakturert for «bruk»?
All bruk faktureres etterskuddsvis. Avgiftene for bruk er delt opp i kategorier avhengig av hvilken tjeneste som er benyttet. Merk at mobilabonnement og datapakke kommer frem på separate linjer da datapakkens pris justeres ut fra ønsket datamengde.
Hva er engangsavgifter?
Ved etablering av et nytt abonnement vil du bli fakturert en etableringspris per abonnement. Det kan også være etableringspris på tilleggstjenestene til Phonero.
Se detaljert forklaring av faktura HER