Dersom du er ny Phonerokunde har du kanskje også akkurat mottatt din første faktura. Her finner du svar på noen av spørsmålene vi ofte får om første faktura.
Hvorfor har jeg blitt fakturert mer enn den avtalte månedsprisen?
Den aller første fakturaen du får fra oss, inneholder faste priser fra datoen du ble kunde og frem til fakturadato. Fordi Phonero forskuddsfakturerer faste priser, er du i tillegg fakturert for neste fakturaperiode.
Du kan se månedsprisen under "Mengde/Enhetspris" og datoene under «Periode» på det aktuelle abonnementet.
På din neste faktura vil du kun faktureres for én måned av gangen.
Hvorfor er merverdiavgift (mva) lagt til?
Phonero er en bedriftsoperatør og prisene våre blir derfor oppgitt ekskl. mva. De fleste av tjenestene vi leverer er mva-pliktige.
Hvorfor er jeg fakturert for "Bruk"?
All bruk ut over det som er inkludert i abonnementet faktureres på etterskudd. Kostnadene for bruk er delt opp i kategorier avhengig av hvilken tjeneste som er benyttet.
Hva er "Etablering"?
Ved etablering av et nytt abonnement vil du bli fakturert en etableringspris per abonnement, som en engangskostnad. Det kan også være etableringspris på tilleggstjenester du har bestilt.
Se detaljert forklaring av faktura HER