Åpningstider styres i Visuell Admin
- Logg på Phonero Bedriftsnett
- Fra hovedmenyen velg administrasjon
- Under fanen telefonioppsett velg klikk her for å redigere deres bedriftsnett-løsninger
Ønsker du mer informasjon og veiledning, kan du lese videre eller se videoen under.
Med åpningstider sikrer du at innringere behandles riktig uavhengig av når de ringer.
Ivareta innringere utenfor bedriftens åpningstider
Støtte for unntak i og utenfor normal åpningstid
Legg inn avvik på helligdager og andre offentlige fridager ved behov
MBN Admin er tilgjengelig for bedriftens administrator og brukere med nødvendig rolletilgang. Les mer om rollestyring i Bedriftsnett.
Definer bedriftens åpningstider
Fra valget åpningstider i menyen på høyre side av skjermen kan du legge til nye åpningstider eller redigere eksisterende åpningstider. Bedriften kan ha et eller flere sett med åpningstider, klikk for å redigere.
Hvis din bedrift har flere sett med åpningstider og du er usikker på hvilket sett som bør endres, så bør du sjekke navnet på åpningstidene i ringesløyfen (IVR).
Les mer om IVR i Telefonioppsett
Ved å bruke de predefinerte kategoriene (1) er det mulig å sette opp forskjellige oppsett i åpningstidene ved lunsjavvikling og øvrige hendelser som repeteres daglig. Klikk på en kategori og dra den inn i tidslinjene nedenfor (2) og sett klokkeslett ved å justere bredden på kategorien eller skrive inn tall. Kategoriene kan brukes om hverandre på alle ukedager etter behov, og kan tildeles egne velkomstmeldinger (3). Unntak fra ordinære åpningstider kan defineres for en valgfri periode frem i tid (4).
Hvor samtalene rutes defineres i IVR-oppsettet for hver enkelt kategori.
Les mer om IVR i Telefonioppsett