Sjekk først med administrator hos arbeidsgiveren din, om vedkommende har fått ubrukte SIM- kort. (Administrator er gjerne avdelingsleder, daglig leder eller telefoniansvarlig i bedriften.) Vi sender vanligvis ut noen ubrukte SIM- kort til alle nye kunder.
Befinner du deg i en av de større byene kan du også gå innom en Telia- butikk for å hente et ubrukt Phonero SIM- kort.
Vi anbefaler å ringe butikken først, for å unngå bomtur i tilfelle de skulle være tomme for våre SIM- kort. Du finner en oversikt over Telia- butikker på Telia.no
Hva gjør jeg når jeg har fått tak i et ubrukt SIM- kort?
Får du tak i SIM- kort på én av disse måtene, må du deretter ta kontakt med oss på chat i våre åpningstider (alle hverdager 08:00-16:00) slik at vi kan hjelpe deg å bytte. Ha SIM- kortet tilgjengelig når du tar kontakt, da vi trenger SIM- nummeret du finner enten på toppen av brevet det kom sammen med, eller på selve kortet.
Hva gjør jeg hvis jeg ikke har fått tak i et ubrukt SIM- kort?
Kontakt oss på chat så kan vi sende deg et nytt kort til ønsket adresse, og eventuelt hjelpe deg med å utsette overføringstidspunktet.