Så synd at du forlater Phonero! Her er en liten huskeliste som er lur å se over når du skal bytte operatør. Når abonnementet avsluttes hos Phonero, vil tjenestene som er inkludert i abonnementet opphøre og du vil miste tilgangene til portalene våre.
Hva skjer videre?
Helt fram til du overføres kan du logge deg inn i Ditt Phonero og få oversikt over abonnement, tilleggstjenester og SIM- kort. Er du administrator kan du også logge inn i Din Bedrift. Du skal ha fått informasjon fra din nye mobilleverandør om når nytt abonnement hos dem blir aktivert, dette er også tidspunktet abonnementet ditt avsluttes hos oss.
Sjekkliste
Ditt Phonero appen
Du kan logge deg på så lenge nummeret som er knyttet til brukeren er aktivt, men tilgangen stenges samtidig som nummeret aktiveres hos ny mobilleverandør.
Din Bedrift
Du kan logge deg på så lenge nummeret som er knyttet til brukeren er aktivt, men tilgangen stenges samtidig som nummeret aktiveres hos ny mobilleverandør.
Mobilt Bredbånd
12- sifrede abonnement som mobile bredbånd eller M2M/IoT kan ikke overføres mellom operatører. Har du disse produktene hos oss i dag som du ikke ønsker å beholde, må du huske å gi oss beskjed om dette.
Private/Globale kontakter
Har du lagret kontakter (private eller globale) i bedriftsnettløsningen, må du kopiere disse fra Phonero Bedriftsnett til telefonen din eller egnet lagringstjeneste. Du har tilgang til kontaktene så lenge nummeret som er knyttet til brukeren er aktivt, men tilgangen stenges samtidig som nummeret aktiveres hos ny mobilleverandør.
Nettbutikk
Du kan logge deg på nettbutikken så lenge nummeret som er knyttet til brukeren er aktivt, men tilgangen stenges samtidig som nummeret aktiveres hos ny mobilleverandør.
Vi takker for følget så langt og ønsker deg velkommen tilbake til Phonero ved en senere anledning.