→ IP-telefoni, SIP-trunk og Tale i Teams
Phonero tilbyr flere IP-telefonitjenester og dekker behovene til bedrifter av alle størrelser. Felles for disse tjenestene er at de eksisterende telefonnummerne kan beholdes.
PhoneroIP-telefoni dekker de enkleste behovene og er det nærmeste du kommer en tradisjonell telefonitjeneste. Summetonen leveres over internett, og tjenesten fås både med og uten telefonapparat. Når tjenesten leveres uten telefonapparat ringer du direkte via nettleseren med Phonero Softphone - alt som behøves er Google Chrome og et headsett.
For bedrifter med egen hussentral og behov for telefoni til mange ansatte er SIP-trunk den riktige løsningen. SIP-trunk fra Phonero er sertifisert for en rekke hussentralleverandører, og det vil i mange tilfeller være mulig å oppgradere fra ISDN til SIP-trunk uten å bytte ut eksisterende hussentral.
Med Tale i Teams utvides nytteverdien av Microsoft Teams ved å legge til støtte for å ringe ut og motta samtaler fra mobil- og fasttelefonnettet. Bedriften og de ansatte kan da benytte Microsoft Teams som sin eneste kommunikasjonskanal.
Les mer om IP-telefoni fra Phonero
→ Mobiltelefoni
For mange bedrifter vil mobiltelefoni være en fullgod telefoniløsning. Med mobilabonnement fra Phonero får bedriften fri bruk av minutter og meldinger, samt ønsket mengde mobildata. Med inkluderte minutter er det mulig å redusere kostnadene betydelig. Vi tilbyr også Fakturakontroll som gir bedriften full kontroll på utgiftene.
Se oversikt over våre mobilabonnement
Les mer om Fakturakontroll
→ Phonero Bedriftsnett
Phonero Bedriftsnett kombinerer det beste av to verdener i en løsning. Tjenesten syr sammen fasttelefoni og mobiltelefoni i en felles løsning der det også er enkelt å videreføre de ansattes eksisterende telefonnummer og bedriftens hovednummer. Phonero Bedriftsnett er en moderne løsning som inneholder den samme funksjonaliteten som en er vant med fra tradisjonelle hussentraler. Løsningen fungerer for mobil- og IP-telefoni, både i kombinasjon og hver for seg.
Bedriftsnett er en svært fleksibel løsning som blant annet inkluderer:
- Web-basert sentralbord med innebygget IP-telefoni.
- Mulighet for ett eller flere hovednummer.
- Køer, tastevalg og lydmeldinger.
- Bedriftskatalog med informasjon om tilgjengelighet for ansatte.
- Egen mobilapp med de viktigste funksjonene lett tilgjengelig.
Les mer om Phonero Bedriftsnett
Anbefalinger
Nedenfor har vi laget en oversikt over tjenester som kan dekke de fleste behov som nåværende telefoniløsning dekker. Hvis du er usikker på hvilken type tradisjonell fasttelefoni dere benytter i dag kan du sjekke fakturaen fra Phonero.
Vi hjelper dere gjerne med overgangen til ny telefoniløsning. Ta kontakt så kan vi sammen finne en varig løsning for din bedrift.