Prøv aller først å skru på flymodus. La det være på en liten stund, og skru så av. I de fleste tilfeller vil dette løse problemet.

Får du spørsmål om PIN-kode når du skrur av og på telefonen?
Hvis ikke kan det tyde på at SIM-kortet ikke er satt inn riktig. Prøv å sette inn SIM-kort på nytt og ta en omstart av telefonen.
Har du satt inn riktig SIM-kort?
Dette kan du sjekke opp imot ditt Phonero eller Din Bedrift . SIM-kortet i telefonen kan være et annet enn det som er aktivert på ditt abonnement.
Har du skrudd av mobildata?
Mobildata kan ha blitt skrudd av ved en feiltakelse, dobbeltsjekk at det er på.
Er du tom for mobildata?
Hvis bedriften har datakontroll aktivert vil du ikke ha mulighet til å bruke mer data når datapakken din er brukt opp. Du kan logge deg på ditt Phonero og fylle på mer data.
Les mer om hvordan du bestiller ekstra data i ditt Phonero