Aller først vil vi gjerne ønske deg velkommen! Vi er glade for å ha deg/dere med på laget! På denne siden har vi samlet litt nyttig informasjon for deg som er ny kunde.

ditt Phonero
ditt Phonero er en gratis app som gir deg full oversikt og kontroll over ditt mobilforbruk. I appen kan du blant annet kjøpe ekstra data, sende forespørsel om å oppgradere abonnementet ditt og ikke minst: der står din PIN og PUK kode. Og det kan jo være greit om du noen gang skulle trenge det.
Du kan enkelt endre PIN-koden du nå har fått, men merk deg at du ikke vil finne den nye PIN-koden i Ditt Phonero hvis du endrer den.
BankID på mobil
OBS! Bankene starter avvikling av BankID på mobil 1. september 2022. Du kan lese mer om det her.
Dersom du bruker BankID på mobil må dette aktiveres på nytt i nettbanken etter at du har byttet SIM-kort. Du logger da inn i nettbanken med vanlig BankID. Til dette trenger du kodebrikken fra banken og ditt personlige passord.
Les mer om hva som skjer med din BankID når du får nytt SIM-kort
Oppsett av Data og MMS
Nyere mobiltelefoner får automatisk riktig oppsett for mobildata og MMS etter at du bytter SIM-kort. Skulle du likevel ha problemer med mobildata anbefaler vi at du sjekker oppsettet.
Les mer om oppsett av MMS og mobildata
Er du administrator for bedriften?
Da burde du sjekke ut Din Bedrift . Her får du kontroll over hele bedriften sine abonnement på ett og samme sted. Du kan også opprette nye abonnement helt selv på bare noen få minutter.
Når du får din første faktura vil du kanskje ha noen spørsmål om den, og svar på det aller meste finner du i denne artikkelen.